Jak przyciągnąć uwagę Klientów? Postaw na autentyczność!

Masz już nowe logo, nową stronę oraz niezbędne materiały reklamowe, regularnie prowadzisz swój fanpage na facebook’u. Jednak nie do końca jesteś zadowolony z efektów? Zapoznaj się z kilkoma poradami, które dla Ciebie przygotowaliśmy.

1. Upewnij się, że zdjęcia na Twojej stronie są autentyczne

Klienci szukają przede wszystkim usług profesjonalistów. Chcą wiedzieć, z jaką firmą będą współpracować. Dlatego często po wejściu na stronę szukamy informacji o konkretnej osobie m.in. w portalach społecznościowych. Obrazy z banków zdjęć, znajdujące się na stronach internetowych sprawiają, że Klienci wyczuwają pewną sztuczność i może ona zaważyć na jego decyzji o podjęciu kontaktu. Najlepiej sprawdzają się autorskie sesje zdjęciowe. Dzięki indywidualnym fotografiom można oddać atmosferę panującą w danej firmie.

2. Sprawdzaj opinie oraz proś zadowolonych Klientów o dodanie pozytywnych wpisów.

Całkiem normalne jest już, że po zjedzeniu obiadu w restauracji czy skorzystaniu z usług kosmetyczki przyznajemy jej gwiazdki w ilości zależnej od poziomu naszej satysfakcji poprzez facebook’a, czy Google +. Dlatego sprawdzaj opinie, gdy pojawi się negatywna, odpowiadaj na nią oraz zapytaj o przyczynę negatywnej oceny. Jeżeli nie masz czasu na przeglądanie opinii, skorzystaj z narzędzi np. Brand24 – w jednym miejscu znajdziesz wszystkie wzmianki w internecie dotyczące Twojej firmy.

3. Wrzucaj na fanpage oraz stronę internetową najnowsze realizacje.

Pochwal się, co fajnego robisz. Jeżeli nie pokazujesz czym aktualnie się zajmujesz, Klienci mogą pomyśleć, że zawiesiłeś działalność lub zwyczajnie nie masz co pokazać.

4. Od czasu do czasu pokaż, jak wygląda życie Twojej firmy od tak zwanej kuchni.

Współcześni użytkownicy lubią podglądać co dzieje się u innych. Od czasu do czasu zrób zdjęcie swojego biura bądź pracowników skupionych na codziennych obowiązkach. W internecie znajdziecie wiele poradników jak wykonać ładne zdjęcie. Wystarczy, że zrobicie je smartphon’em.

5. Pilnuj, aby treści znajdujące się na Twojej stronie były aktualne

Dodawaj nowe opinie, regularnie twórz wpisy na bloga. Wrzucaj zdjęcia, filmiki oraz krótkie opisy dot. wydarzeń firmowych. Dbaj o to, aby wszystkie dane kontaktowe oraz informacje znajdujące się na Twojej witrynie były aktualne.

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Dowiedz się więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close