Co można zrobić, aby projekt graficzny broszury przyciągał uwagę Twoich Klientów?

Przygotowujesz się do branżowych targów i chciałbyś zlecić wykonanie katalogu, który w ciekawy sposób zaprezentuje Twoją firmę? Co warto wiedzieć, aby nie być zaskoczonym podczas realizacji zlecenia?

1. Zastanów się do jakiej grupy odbiorców chcesz trafić.

Folder, broszura w skróconej formie opowiada o Twojej firmie oraz produktach, usługach. Zastanów się jakie informacje są istotne z punktu widzenia Twoich Klientów. Określenie grupy odbiorców pomoże w doborze kolorystki oraz stylu folderu. Inne kolory zastosujesz do produktów/ usług przeznaczonych dla klientów w średnim wieku a inne w ofercie przeznaczonej dla młodzieży.

2. Najpierw treści, dopiero później projekt.

Jeżeli zależy Tobie na tym, aby przekaz był jak najbardziej spójny, aby wygląd katalogu współgrał z treścią , to zacząć należy od stworzenia ciekawych treści. Do których zostanie dobrana ilość stron Twojego folderu oraz grafika. Dzięki temu broszura będzie wartościowa. Oczywiście jeżeli sam nie jesteś w stanie napisać ciekawych treści, zrobi to za Ciebie copywriter.

3. Postaw na autentyczność!

Gdy nie masz czasu dobrze sprawdzają się fotografie z banku zdjęć, jednak najlepiej sprzedają autentyczne zdjęcia lub wizualizacje 3D. To w jaki sposób przedstawisz swój produkty ma ogromne znaczenie i może zadecydować o podjęciu współpracy z Twoją firmą przez nowych Klientów.

4. Najpierw szablon, później reszta katalogu.

Poproś aby agencja reklamowa najpierw wykonała szablon, to pozwoli zaoszczędzić czas i pieniądze. Dostaniesz propozycję wyglądu i jeżeli nie będziesz do niej przekonany, otrzymasz kolejną. Na tym etapie będzie to mniejszy koszt niż po złożeniu całej broszury. Pamiętaj, że na koszt wykonania projektu wpływa ilość  godzin pracy grafika, copywritera, fotografa, grafika 3D, w zależności od zakresu zlecenia.

5. Ostatnie sprawdzenie przed wydrukiem jest najważniejsze.

Praca nad broszurą bywa pracochłonna, kilka razy czytałeś już tekst i masz przeczucie że już wszystko zostało poprawione. Jednak zawsze ktoś może popełnić błąd dlatego ostatnie  sprawdzenie jest najważniejsze.

6. Żądaj wydruku próbnego.

Chcesz mieć pewność, że kolory, które akceptowałeś dobrze będą wyglądały po wydruku? Zamów proof – wydruk próbny, zanim zamówisz większy nakład zobaczysz ostatecznie jak prezentuje się Twoja broszura.

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Dowiedz się więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close